
Aleš Jeřábek
Novým obchodním ředitelem outdoorové společnosti EuroAWK se od června letošního roku stal Aleš Jeřábek. Do EuroAWK přichází z mediální agentury Media Investments, ve které od loňského prosince působil jako sales director. Media Investments nedávno změnila majitele a přišla o svého klíčového klienta, Pentu.
Na mediálním trhu Jeřábek začal v roce 1996 v mediální agentuře Carat jako media planner, poté přešel na podobnou pozici do ZenithOptimedia. Odtud zamířil do Mindshare ze skupiny GroupM, kde do konce loňska působil v manažerských pozicích. V EuroAWK teď obsadil druhou pozici obchodního ředitele. Obchodní ředitelkou zároveň zůstává Vlaďka Prunerová, jež přišla před čtyřmi lety.
EuroAWK je součástí německého Freund Holdingu a po celém Česku, kde působí od roku 1991, vlastní a nabízí širokou síť klasických reklamních nosičů, billboardů a citylightů. Loni na podzim EuroAWK koupila od pražské společnosti Darothore kompletní portfolio billboardů u velkých nákupních center, dopravních uzlů a dalších exponovaných místech po Česku.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
