
Aleš Jeřábek
Novým obchodním ředitelem outdoorové společnosti EuroAWK se od června letošního roku stal Aleš Jeřábek. Do EuroAWK přichází z mediální agentury Media Investments, ve které od loňského prosince působil jako sales director. Media Investments nedávno změnila majitele a přišla o svého klíčového klienta, Pentu.
Na mediálním trhu Jeřábek začal v roce 1996 v mediální agentuře Carat jako media planner, poté přešel na podobnou pozici do ZenithOptimedia. Odtud zamířil do Mindshare ze skupiny GroupM, kde do konce loňska působil v manažerských pozicích. V EuroAWK teď obsadil druhou pozici obchodního ředitele. Obchodní ředitelkou zároveň zůstává Vlaďka Prunerová, jež přišla před čtyřmi lety.
EuroAWK je součástí německého Freund Holdingu a po celém Česku, kde působí od roku 1991, vlastní a nabízí širokou síť klasických reklamních nosičů, billboardů a citylightů. Loni na podzim EuroAWK koupila od pražské společnosti Darothore kompletní portfolio billboardů u velkých nákupních center, dopravních uzlů a dalších exponovaných místech po Česku.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
