
Michal Beran
Síť mediálních agentur Mindshare, která je součástí globální komunikační WPP, mění obchodního ředitele své české pobočky. S platností od 19. října se pozice ujal Michal Beran. Nastupuje po víc než 20 letech v rádiu a televizi, má zkušenosti z řízení obchodu rozhlasových i televizních sítí. Na pozici vystřídá Viktora Šušnyáka, který v Mindshare působil od roku 2010.
„Jednalo se o delší dobu připravovanou změnu s ohledem na Viktorovo plánované přerušení kariéry. S Michalem jsme získali mimořádně velké zkušenosti a bude nám obrovským přínosem ve vyjednávání podmínek nákupu médií. Tímto jmenováním jsme rovněž završili změny ve vedení společnosti, které odstartovaly v půli minulého měsíce,“ říká šéf Mindshare Ondřej Bartůněk.
Ten se řízení agentury ujal na začátku října. Následně vedení Mindshare doplnila Lucie Kulhavá jako managing partner. Na pozici digital media director se posunul Petr Tichý.
Michal Beran působil 16 let v mediazastupitelství Regie Radio Music, v únoru 2013 se stal obchodním ředitelem televize Prima, tím byl do srpna 2014. V listopadu 2014 nastoupil do čela nově vzniklého prodejce rozhlasové reklamy Radiohouse, kde působil do léta 2017. Následně se jako šéf regionálního obchodu vrátil do Media Clubu, prodejce reklamy pod Primou. Tam dělal do léta.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
