Obchodním ředitelem Partners Media je Koubek

Michal Koubek

Michal Koubek

Obchodním ředitelem vydavatelství Partners Media, pod nějž patří největší český web o osobních financích Peníze.cz, který měsíčně navštíví dva milionu čtenářů, tištěné časopisy FinmagHeroine s nákladem 10.000 výtisků a další online a offline projekty, se k 18. květnu stal Michal Koubek.

Ten poslední dva roky působil jako obchodní ředitel portálu Bezrealitky.cz. Předtím se staral o speciální online projekty Samsungu nebo agenturní prodej v cestovní kanceláři Fischer. Zkušenosti z mediálního světa získal během svého pětiletého působení u mobilního operátora Vodafone, kde mimo jiné zaštiťoval prodej mediálního prostoru v magazínu Čilichilli. Začínal jako obchodník v agentuře Boomerang Publishing.

Koubkovým předchůdcem byl Jakub Novotný, který ve firmě přechází na pozici ředitele speciálních projektů a akvizic. „Obchodní oddělení Partners Media potřebovalo nový impuls. Hledali jsme zkušeného manažera, který dokáže vést obchodní tým a zaštiťovat jeho provoz jak vůči přímým klientům, tak vůči mediálním agenturám,“ vysvětlil Martin Vlnas, ředitel vydavatelství s ročním obratem přes 25 milionů Kč, které je součástí holdingu Partners Financial Services, zaměřeného na finanční poradenství.

„Chceme být pro našich víc než dvě stě inzertních partnerů viditelnou alternativou vůči velkým mediálním domům. Máme unikátní obsah a výborný sociodemografický profil čtenářů, který nám společně s nižšími produkčními náklady umožňuje konkurovat nejen kvalitou, ale také cenou,“ tvrdí Vlnas.

Obchodní tým, který Michal Koubek povede, se má dál rozšiřovat. „Hledám schopné obchodníky se zkušenostmi z médií, kteří mají chuť naplno využít svůj obchodní potenciál v online, printu a dalších nově vznikajících projektech,“ říká Koubek.

Další novou součástí obchodního týmu je Lucie Stará, která přišla z Czech News Center, kde působila jako team leader tištěných lifestylových titulů. Teď primárně zodpovídá za ženský magazín Heroine v tištěné i online podobě. Novou yield manažerkou je Kateřina Matulová, která ve firmě předtím působila jako obchodnice. Do její kompetence spadá programatický nákup reklamy a optimalizace výnosů displejových inzertních ploch.