Po sérii personálních rošád v televizi Nova přichází z barrandovského kopce do holešovického mediálního přístavu Jan Jireček. K 1. prosinci se stal obchodním ředitelem televize Z1. V CET 21, provozovateli Novy, prodával internetovou reklamu, následně vedl regionální retailový prodej. V minulosti pracoval také pro společnosti Dimar, Vodafone či Oskar.
„Zetjedničce“ má Jireček pomoci v postupné regeneraci po příliš nákladném startu v červnu 2008. „Podařilo se úspěšně stabilizovat strukturu televize a vytvořit životaschopné programové schéma a teď je nezbytným krokem rozvoj obchodu,“ říká generální ředitel televize Z1 Zdeněk Šámal, který loni začátkem červenci vystřídal zakládajícího šéfa Z1 Martina Mrnku.
Za Mrnkova vedení obchod Z1 vedl Jan Gregor, ten ale - jak Médiáři řekla Šámalova asistentka Miroslava Slepičková - k poslednímu listopadu ze Z1 odešel. Gregor v minulosti pracoval v BBK Advertising či pro importéra BMW.

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
