Vážení přátelé médií a účinné komunikace,
nabízíme vám první číslo obnoveného týdenního newsletteru, bude chodit vždy v neděli ráno. Navazuje na elektronickou publikaci, kterou server Médiář.cz připravoval loni, ještě pod křídly PPF Media. Od ledna 2011 funguje toto specializované zpravodajství nezávisle na jakémkoli mediálním domě či jiné podnikatelské skupině - vydáváme jej pod hlavičkou stejnojmenného občanského sdružení Médiář.cz.
První ukázkové číslo shrnující dění minulého týdne
Na této adrese vycházejí zprávy a analýzy z oboru médií a marketingu od roku 2002, od loňska fungujeme jako profesionální redakce. Osobně navazuju na svou činnost v Lidových novinách 2005 až 2009, kde jsem znovuobnovil a vedl pravidelnou rubriku věnovanou právě médiím.
Aktuální mediální dění analyzují uznávaní Milan Šmíd (FSV UK) a Milan Kruml (MediaPro Pictures), reklamu obecně a nové kampaně komentují Dan Růžička (AdWood) a Marek Prchal, oblast PR pak Ivo Půr (PR Klinika), jenž naučil českou vládu komunikovat přes Twitter. Svůj pohled na Médiáři má výkonný ředitel nových médií ČT Milan Fridrich a nově i odborníci na online marketing z Ataxo a H1.cz.
Zaměřujeme se detailně na média a marketing, jak funguje v Česku, a publikujeme původně. Lišíme se vlastní agendou. Vedle zpravodajství o klasických médiích máme letos jako profilová témata zpoplatňování online obsahu, mobilních aplikací, elektronických knih a slevových serverů.
Online vydáváme zprávy, „offline“ pořádáme konference a další akce. V prosinci jsme rozjeli původní přehlídku tvorby českých a slovenských vývojářů AppParade. V rámci únorové konference o hromadném nakupování jsme popsali nový český trh slevových serverů a čísla převzaly Hospodářské noviny i E15.
Jako mediální partneři podporujeme reklamní festival PIAF, předtím Louskáček, čerstvě Czech Young Lions (pozvánky na protější stránce).
Děkujeme, že nám věnujete pravidelnou pozornost.
K pravidelnému odběru nedělního newsletteru a dalších novinek Médiáře se přihlásíte přes formulář nahoře v pravém sloupci.