Výkonný ředitel reklamní agentury Ogilvy & Mather Ondřej Obluk bude od 1. července reprezentovat celou skupinu Ogilvy v pozici group managing director, a to jak vůči trhu, tak v rámci mezinárodních struktur Ogilvy. Bude rovněž koordinovat podnikání všech agentur skupiny a podporovat křížový prodej klientů.
Manažer přitom nadále zůstává ředitelem reklamní agentury a jeho klíčovým kreativním partnerem pro celou skupinu je Tomáš Belko. Nic se nemění ani na struktuře operativního řízení skupiny prostřednictvím týmu ředitelů jednotlivých firem Ogilvy v koordinaci se finanční ředitelkou Michaelou Procházkovou a generálním ředitelem Ogilvy CEE Alexem Herdtem.
Jednačtyřicetiletý Obluk dělá v Ogilvy od roku 1998. Reklamní agenturu Ogilvy & Mather vede od roku 2011. Vedl také tým, který nedávno získal pro skupinu Ogilvy klienta Tesco, a to včetně kampaní pro středoevropský region.