Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Obnovenou premiéru publicistiky Na vlastní oči vidělo na Nově 684 tisíc lidí

Znovu uvedený publicistický týdeník Na vlastní oči upoutal ve své obnovené premiéře na televizi Nova ve středu zhruba od tři čtvrtě na deset 684 tisíc diváků starších patnácti let, zhruba čtvrtinu těch, kdo byli v tu dobu u obrazovek (podíl na sledovanosti 23 %). Nově v tu dobu konkuroval bulvární Top Star magazín na Primě (604 tisíc diváků, 19,5 %) či na ČT1 aktuálně zařazený díl Neobyčejných životů o včera zesnulém Radoslavu Brzobohatém (563 tisíc, 20,9 %).

Ukazuje to měření sledovanosti ATO-Mediaresearch.

Nejsledovanějším pořadem po 20. hodině byl seriál Gympl s (r)učením omezeným na Nově (930 tisíc, 23,7 %), solidního výsledku dosáhly i konkurenční Cesty domů na Primě (905 tisíc, 22,6 %). Jeden z nejslavnějších snímků s Brzobohatým Všichni dobří rodáci si na ČT1 nenechalo ujít 733 tisíc lidí (18,9 %). Barrandovský Vtip za stovku! přinesl stanici lehce nadpůrměrný výsledek (262 tisíc diváků, 6,5 %).

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne byla podvečerní Ulice na Nově, tu včera vidělo 951 tisíc lidí (31,3 %).