Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Obnovený Houser plánuje na webu rozšířit záběr o Brno

Logo a slogan zpravodaje Houser obnoveného v online podobě

Logo a slogan zpravodaje Houser obnoveného v online podobě

Internetový kulturní zpravodaj Houser.cz, spuštěný 1. listopadu v nové podobě soustředěné na Prahu, chce nyní rozšířit svůj servis o přehled akcí v Brně. Expanze do moravské metropole je součástí širšího plánu obsáhnout všechny části republiky. Sdělil to manažer projektu Jiří Hradecký.

Houser navazuje tištěnou podobu, která vycházela v letech 2000 až 2012 jako týdeník, mimo jiné v Brně. Jeho maximální náklad činil 100.000 výtisků. Na webu měl za první měsíc v obnovené podobě přes 210.000 návštěv (měřeno Google Analytics), pomohla mu kampaň mimo jiné na Facebooku. V oficiálním českém měření NetMonitor zatím není.

Houser od letoška vlastní firma Bonafide Group Reného Hradeckého.