Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Obrat Acomware poprvé přesáhl čtvrt miliardy

Na podzim se konzultační agentura vlastněná Mafrou chystá expandovat do zahraničí.

David Vurma

Agenturu Acomware vede David Vurma

Konzultační agentura Acomware, která se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, dosáhla v roce 2019 obratu 252 milionů Kč. V meziročním srovnání jde o růst 25 %. V roce 2018 činil obrat 203 milionů při desetimilionovém zisku. Za rekordními výsledky stojí nárůst počtu zakázek i rozšíření služeb. S digitálním marketingem Acomware momentálně pomáhá klientům jako Air Bank, Astratex, Office Depot, Sconto, Sportisimo nebo Tescoma.

„Naše loňské cíle byly ambiciózní, ale stejně jako v předchozích letech se nám je podařilo splnit. Vděčíme za to hlavně komplexnosti našich služeb. Víc a víc oslovujeme zákazníky, kteří potřebují kromě výkonnosti efektivně řešit také retenci nebo vlastní značku,“ přibližuje David Vurma, šéf firmy, která spadá pod mediální dům Mafra z koncernu Agrofert.

Letošní složitá situace na trhu se Acomware významněji nedotkla. „Jako zřejmě každá agentura jsme dopady koronaviru pocítili a museli jsme se krátkodobě trochu uskromnit. Jsme ale zdravá firma se silným finančním zázemím. Proto dokážeme podobné výzvy zvládnout,“ prohlašuje Vurma, podle něhož se firmě v době nouzového stavu podařilo zrychlit přípravy nových strategických projektů.

Acomware nově vyvíjí vlastní produkty zaměřené na e-commerce. Jedním příkladem je vlastní zbožový srovnávač, jenž se aktuálně připravuje. Už na jaře firma spustila program Comparison Shopping Services (CSS), který klientům slibuje ušetřit až 20 % z ceny kampaní Google Shopping. „Velkým tématem je letos také schopnost firem vytěžit stávající databázi zákazníků. Této oblasti se věnujeme v nově budovaném oddělení zákaznické retence a zkušenosti,“ doplňuje ředitel. Na podzim firma chystá další novinky, především expanzí do zahraničí.