
Agenturu Acomware vede David Vurma
Konzultační agentura Acomware, která se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, dosáhla v roce 2019 obratu 252 milionů Kč. V meziročním srovnání jde o růst 25 %. V roce 2018 činil obrat 203 milionů při desetimilionovém zisku. Za rekordními výsledky stojí nárůst počtu zakázek i rozšíření služeb. S digitálním marketingem Acomware momentálně pomáhá klientům jako Air Bank, Astratex, Office Depot, Sconto, Sportisimo nebo Tescoma.
„Naše loňské cíle byly ambiciózní, ale stejně jako v předchozích letech se nám je podařilo splnit. Vděčíme za to hlavně komplexnosti našich služeb. Víc a víc oslovujeme zákazníky, kteří potřebují kromě výkonnosti efektivně řešit také retenci nebo vlastní značku,“ přibližuje David Vurma, šéf firmy, která spadá pod mediální dům Mafra z koncernu Agrofert.
Letošní složitá situace na trhu se Acomware významněji nedotkla. „Jako zřejmě každá agentura jsme dopady koronaviru pocítili a museli jsme se krátkodobě trochu uskromnit. Jsme ale zdravá firma se silným finančním zázemím. Proto dokážeme podobné výzvy zvládnout,“ prohlašuje Vurma, podle něhož se firmě v době nouzového stavu podařilo zrychlit přípravy nových strategických projektů.
Acomware nově vyvíjí vlastní produkty zaměřené na e-commerce. Jedním příkladem je vlastní zbožový srovnávač, jenž se aktuálně připravuje. Už na jaře firma spustila program Comparison Shopping Services (CSS), který klientům slibuje ušetřit až 20 % z ceny kampaní Google Shopping. „Velkým tématem je letos také schopnost firem vytěžit stávající databázi zákazníků. Této oblasti se věnujeme v nově budovaném oddělení zákaznické retence a zkušenosti,“ doplňuje ředitel. Na podzim firma chystá další novinky, především expanzí do zahraničí.