
Chief sales officer agentury Effectix je Dominik Kohel
Marketingová agentura Effectix oznámila, že v loňském roce 2022 zaznamenala rekordní obrat 106 milionů Kč. „Jedná se o největší obrat v historii naší firmy. Meziročně jsme rostli o víc než 30 % a posilovat chceme i nadále,“ uvedl Dominik Kohel, chief sales officer Effectixu, firmy, která na českém a slovenském trhu působí od roku 2009. Ze tří čtvrtin ji vlastní Branislav Gordan, čtvrtinu drží šéf agentury Karol Veleba.
Za úspěšným rokem stojí rozšíření portfolia nabízených služeb například o real-time bidding, větší důraz na kreativu i výkonnost a také výrazné personální posílení týmu. V kancelářích v Praze a v Bratislavě pracuje nyní na 80 marketingových specialistů, přitom za loňský rok jich přibylo více než 40. Starají se o víc než 120 klientů, mezi nimiž jsou i velké tuzemské i nadnárodní firmy. „Pro spolupráci na novém projektu si nás vybrala ryze česká developerská společnost Crestyl. Uspět se nám podařilo také ve výběrovém řízení pro realitní kancelář Evropa,“ říká Kohel.
Spolupráci s agenturou prodloužila UniCredit Bank pro Česko i Slovensko nebo slovenský Decathlon. Spolupráce s Kooperativou se rozšířila o výkonnostní marketing, pojišťovna zároveň Effectixu v uplynulých letech svěřila správu SEO i dohled nad implementací nového webu v kooperaci s agenturou FG Forrest. Pokračují také dlouholetí klienti jako prodejce bazénů Albixon, e-shop s pracovními oděvy Ardon či elektrotechnický velkoobchod Elfetex.
Experiment s neomezeným volnem
V rámci konceptu svobodné firmy Effectix svým pracovníkům nabízí benefity v podobě vzdálené práce, výměnných zahraničních stáží či neomezeného placeného volna. „Minulý rok jsme vykopli experiment s neomezeným placeným volnem. Na konci roku jsme tento pokus vyhodnotili a já ho považuji za jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsme v rámci naší čtrnáctileté historie udělali,“ tvrdí šéf a spolumajitel firmy Karol Veleba.
Přínosy podobných kroků podle něho vnímají postupně i samotní klienti: „Devadesát procent našich klientů, u nichž se nám podařilo obnovit spolupráci, jsme čísly i přístupem přesvědčili, že koncept neomezeného volna funguje a je obrovským přínosem pro obě strany. Právě skutečnost, že máme lidi odpočaté, že jsou sami motivovaní, je pro naše klienty obrovským benefitem. Jelikož mají partnery, kteří jsou zapálení a odvádějí pro ně více práce, protože prostě chtějí, nikoliv že musí.“
Další růst i díky umělé inteligenci
I letos plánuje agentura růst - personálně i výsledkově. Cílit proto hodlá na oblasti, které podle Veleby budou v online marketingu sehrávat stále důležitější roli: „Rozvíjíme automatizaci, datovou analytiku, brandové strategie a jejich vyhodnocování. Investovat chceme také do využití umělé inteligence – chceme najmout specialisty, kteří budou zkoumat možnosti využití AI pro zefektivnění našich interních procesů.“

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz
