
Electroworld působí v Česku i na Slovensku
Digitální agentura H1.cz rozšiřuje dlouholetou spolupráci s prodejcem elektrospotřebičů a bílé techniky Electro World. „Hájednička“ má nově v péči její celou obsahovou strategii online magazínu firmy. Pokračuje i spolupráce na optimalizaci pro vyhledávače na hlavním webu, kde agentura u klíčových produktových stránek doplňuje práci interního týmu. Cílem je udržet a vytěžit letošní vysokou návštěvnost a připravit web na dotazy uživatelů.
Články magazínu i texty vytvořené pro hlavní web klienta podporuje agentura pomocí datových analýz a analýz klíčových slov i dalšími linkbuildingovými aktivitami a přípravou vstupních stránek.
„V minulém roce jsme se věnovali především kategorii smart home, kterou jsme letos rozšířili o sezónní témata včetně gamingu. Prioritou je pro nás nyní dotáhnout ve spolupráci s agenturou Pecka Design vizuální a funkční stránku blogu, aby sekce sloužily nejen pro SEO, ale aby bylo zákazníkům a čtenářům příjemné na blogu trávit čas. Navíc tak navazujeme na úspěšnou link buildingovou kampaň z roku 2018,“ popisuje Dominik Liebezeit, online marketing konzultant H1.cz.
„Společně s herním influencerem Standou Cífkou jsme tehdy uspořádali pro Electro World turnaj v počítačové hře Hearthstone s největším prize poolem, který tato hra do té doby v Čechách měla. Electro Worldu se díky němu podařilo úspěšně otestovat segment gamingu, jenž byl do té doby pro klienta okrajový.“
Vedle Electro Worldu v Česku pomáhá H1.cz i mateřské společnosti Nay na Slovensku, pro níž zaštiťuje SEO celého webu.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
