Obsahová agentura mění vedení, do čela jde Šmíd

Vojtěch Šmíd povýšil z provozního ředitele, dosavadní šéf Martin Brablec zastřeší strategii.

Vedení Obsahové agentury

Martin Brablec (vlevo) se věnuje strategickému vedení agentury a mentoringu, Petra Brablecová má na starosti finanční řízení firmy. Vojtěch Šmíd nově zastává roli CEO

Brněnská Obsahová agentura má po šesti letech nové vedení. Místo stávajícího ředitele Martina Brablece, který agenturu založil a vedl od roku 2015, nastupuje do nové role dosavadní provozní ředitel Vojtěch Šmíd. Ten v agentuře působí od jejího vzniku, začínal jako projektový manažer. Nově se věnuje především vedení firmy, obchodu a rozvoji nových služeb. Brablec dál zastřešuje strategické směřování firmy. Věnuje se i mentoringu, konzultacím a rozvoji nových obchodních příležitostí. Ve vedení firmy je též Petra Brablecová, která má na starosti finanční řízení, personální administrativu a kompletní chod kanceláří.

„V nové roli se chci zaměřit hlavně na dvě věci: plánovaný růst firmy o zhruba třetinu oproti současnému stavu. A spolu s tím dotažení spousty projektů, ve kterých nás zastavil covid – nová školení pro veřejnost, zapojení audiovizuálního obsahu do našich služeb i vlastního marketingu,” shrnuje Šmíd jako nový ředitel. „Po náročném roce jsme se ujistili, že nejsilnější jsme v obsahovém marketingu. Umíme jej propojovat, strategicky řídit a dlouhodobě dodávat. Odpadá nám rozkročení do šířky směrem k PR, analytice i výkonnostnímu marketingu a zaměřujeme se výhradně na content marketing. Čekejte od nás pestřejší, poutavější a odvážnější obsah,“ slibuje Brablec.

Po loňském stěhování brněnské pobočky do nových prostor na Jakubském náměstí se agentura zaměřuje také na posílení týmu. Novou posilou projektového řízení se stal Filip Fišer, který dřív působil v oblasti dotačních projektů a je ředitelem jihlavského kulturního festivalu Nultá generace. V Obsahovce se stará o projekty brněnské Solitey, Newton University či Warehouse #1. Brněnský tým se rozrostl i o copywriterku Amálii Kučerovou, která přišla z agentury RobertNemec.com. Grafické oddělení posílila Veronika Golianová, která působila v Nadaci Partnerství či v Albatros Media.

Projektový manažer Filip Fišer

Projektový manažer Filip Fišer

Copywriterka Amálie Kučerová

Copywriterka Amálie Kučerová

Grafická designérka Veronika Golianová

Grafická designérka Veronika Golianová

Pražskou pobočku doplnil copywriter Jan Macal, který vedl obsahový tým v Alza.cz a věnoval se obsahovému marketingu v Charita Česká republika.

Copywriter Jan Macal

Copywriter Jan Macal

Obsahová agentura pracuje pro klienty Modrá pyramida, Neva, Raynet, Kooperativa, Stavario, Smartlook, Remoska či EY. Z 25 zaměstnanců plánuje firma do dalšího roku vyrůst o dalších 10, kteří zaujmou místo v brněnské centrále na Jakubském náměstí a pražské pobočce ve Štěpánské.