Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Obsahová agentura posiluje social i analytiku

Obsahová agentura, která vznikla v Brně a loni otevřela pražskou pobočku, přijala tři nové lidi. V Praze na pozici copywritera nastoupil Ondřej Pokorný, který přišel z BrandBakers. V domovském Brně vznikly dvě pozice. Správu sociálních sítí klientů agentury má nově na starost Lucie Kolischová, která dřív pracovala na tiskovém oddělení brněnského magistrátu. Agentura najala také Roberta Jaworka na analytiku.

Ondřej Pokorný

Ondřej Pokorný, nový copywriter pražské pobočky, do Obsahové agentury přišel po téměř tříletém působení v BrandBakers, kde se věnoval hlavně HR marketingu. Před tím pracoval necelé čtyři roky jako editor pro společnost Enovation, která poskytuje poradenství v oblasti evropských dotací. Absolvoval Západoevropská studia na Univerzitě Karlově

Lucie Kolischová

Lucie Kolischová, která má nově na starosti sociální sítě klientů Obsahové agentury, předchozí tři roky strávila na Magistrátu města Brna. Tam pracovala jako šéfeditorka Brněnského zpravodaje a také jako specialistka sociálních sítí, podílela se například na budování značky Brno My City. Dřív působila jako redaktorka iDnes.cz, poslední rok vede Skautský institut v Brně. Absolvovala žurnalistiku a environmentální studia na Masarykově univerzitě

Robert Jaworek

Robert Jaworek se v Obsahové agentuře stará o analytiku výsledků obsahu. Pracuje zároveň jako šéfredaktor newsletteru FF UP v Olomouci, Aspektu. Dříve pracoval jako copywriter pro Academia Film Olomouc či jako redaktor internetového časopisu o filmu 25fps a podílel se na organizaci a dramaturgii několika filmových festivalů. Studuje doktorský program Obecná jazykověda a teorie komunikace na Univerzitě Palackého v Olomouci

„O sociální sítě našich klientů jsme se starali už dřív, ale vždy to byla součást práce copywriterů. Rozhodli jsme se na social vyčlenit samostatnou pozici, která bude mít dohled nad plněním strategie u všech klientů. Podle stejné logiky jsme oddělili i pozici analytika, který bude vyhodnocovat obsah systematicky a dlouhodobě,“ vysvětluje Martin Brablec, spolumajitel a ředitel Obsahové agentury. S otevřením pražské pobočky loni na podzim zároveň rozšířila služby o PR.