Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Obsahová agentura přibrala čtyři lidi, v Brně se přestěhovala

Do agentury přišli Barbora Veselá, Eva Karlíková, Markéta Rychnovská a Jakub Fürst.

Obsahová agentura v nových brněnských kancelářích

Obsahová agentura v nových brněnských kancelářích

Obsahová agentura v uplynulých měsících přijala čtyři nové kolegy, z toho dva do pražské pobočky a dva do brněnské. Posílila tak tým projektových manažerů, copywriterů i PR konzultantů. Brněnská pobočka se kvůli růstu přestěhovala do větších kanceláří v bývalé budově ČT na Jakubském náměstí.

Pražský i brněnský tým Obsahové agentury roste, nově ve firmě pracuje celkem 24 lidí. Do Prahy na pozici projektové manažerky nastoupila Barbora Veselá, která dřív působila v konzultantských společnostech Crowe a PwC, v obou měla na starosti především business development. V Obsahové agentuře se stará o Modrou pyramidu a další klienty.

Barbora Veselá

Barbora Veselá

Brněnský projektový tým doplnila Eva Karlíková, která předtím pracovala v olomoucké agentuře Just Event. Na pozici projektové manažerky pečuje o například o Mall.cz nebo ostravský Raynet.

Eva Karlíková

Eva Karlíková

Do Brna na pozici copywriterky nastoupila Markéta Rychnovská. Zkušenosti s obsahovým marketingem nasbírala v agenturách PeckaDesign a Liquid Design. V Obsahové agentuře píše mimo jiné pro e-shop RůžovýSlon.cz nebo pro účetní systém Money.

Markéta Rychnovská

Markéta Rychnovská

PR tým Obsahové agentury, který sídlí v pražské pobočce, doplnil Jakub Fürst. Dřív pracoval jako manažer marketingu a PR pražských kin Aero, Bio Oko a Světozor. Předtím působil v PR oddělení České televize. Jako PR konzultant v Obsahové agentuře zajišťuje mediální komunikaci klientům z Prahy i Brna.

Jakub Fürst

Jakub Fürst

Firma na jaře strávila téměř dva měsíce na home office. Mezitím se brněnská pobočka přesunula do větších kanceláří a nově sídlí v bývalé budově České televize v Běhounské ulici u Jakubského náměstí. Letošní rok je hodně turbulentní,“ říká Martin Brablec, majitel a ředitel Obsahové agentury. „Vyrostli jsme, začali překopávat strukturu a připravovat velké stěhování, načež přišel nouzový stav. Prvotní nápor krize jsme ale zvládli slušně, firmu jsme přesunuli a pokračujeme tam, kde jsme v březnu skončili. Osekávání rozpočtů se nám sice nevyhnulo, ale jiné spolupráce jsme zase rozběhli a rozšířili. Odhalili jsme také pár interních slabin, se kterými jsme se ale vypořádali, takže celkově jsme v lepší kondici než dřív.“