V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Obsahová agentura přibrala tři lidi, v Praze se přestěhovala

Hana Sénášiová

Hana Sénášiová má v Obsahové agentuře na starost analytiku výkonu obsahu, měří například návštěvnost webů nebo čtenost článků, které agentura pro klienty tvoří. Předtím pracovala téměř sedm let jako produktová specialistka v e-shopu se sportovní výživou Aktin, kde se později starala také o strategii značek. Hana vystudovala podnikovou ekonomiku a management na Vysokém učení technickém v Brně

Michaela Tabakovičová

Michaela Tabakovičová nastoupila na pozici copywriterky, píše například pro klienty EY, Hardwario nebo Mall.cz. Michaela přišla z kreativní agentury VCCP, kde pracovala na kampaních pro Unicef, Heineken, Albert nebo Walmark. Působí také jako začínající ilustrátorka a autorka dětských knížek na volné noze. Michaela vystudovala Český jazyk a literaturu na Masarykově univerzitě

Lubomír Peška

Lubomír Peška, nový grafik Obsahové agentury, pracoval deset let jako grafický designér ve firmě Zoner Software. Je spoluzakladatelem dvou společností, australské Minds and pictures a české KCEG Europe, která dováží korejský ženšen. Působí také jako grafik na volné noze. Lubomír vystudoval obor sdělovací techniky, studoval také angličtinu v Austrálii

Do Obsahové agentury nastoupili tři noví lidé. Pozici grafika obsadil Lubomír Peška, analytiku výkonu obsahu bude mít na starost Hana Sénášiová a na místo copywriterky přišla Michaela Tabakovičová. Agentura, která vznikla před pěti lety v Brně, tak posiluje vizuální a analytické služby.

„Dřív jsme se zaměřovali výhradně na psaní marketingových textů, loni jsme naše služby rozšířili o PR a letos jsme dali důraz na vizuální obsah a k našemu fotografovi přijali ještě grafika. Klientům tak dokážeme kromě textů, fotek a videí připravit i grafickou sazbu nebo animace,“ říká Martin Brablec, který Obsahovou agenturu vede.

Agentura také v říjnu přestěhovala loni otevřenou pražskou pobočku do větších prostor - z Vinohrad na Nové Město do Štěpánské. Na Vinohradech sdílela kanceláře s designovým studiem Remembership. „V následujícím roce budeme novou pražskou pobočku personálně posilovat, kromě týmu copywriterů poroste i PR oddělení,“ dodává Martin Brablec.