Soukromá vysoká škola Newton College, která sídlí v Brně i v Praze, rozjela komunikaci na vlastním obsahovém webu Newton Today. Na přípravě článků se podílí brněnská Obsahová agentura, která Newton College pomáhá i s PR a komunikací na sociálních sítích. Web přináší edukativní obsah, rozhovory se studenty a vyučujícími i články pro zájemce o studium.
„Mezi našimi studenty a vyučujícími je spoustu lidí, kteří mají co říct a mohou být inspirací pro ostatní. Více než polovina absolventů Newton College rozjede vlastní podnikání do pěti let po skončení studia, takže zajímavých příběhů je opravdu hodně. Chceme také ukázat, co se na naší škole děje, aby si zájemci mohli udělat lepší obrázek o studiu. Rozhodli jsme se proto s pomocí Obsahové agentury rozjet komunikaci hned na několika kanálech, z nichž hlavní je web Newton Today,“ popisuje Michal Stružka, marketingový manažer Newton College.
Newton College se prezentuje jako vysoká škola aplikovaného byznysu, důležitou součástí obsahu Newton Today jsou tedy rozhovory s úspěšnými studenty nebo absolventy o jejich podnikatelských aktivitách. Příběhy mladých podnikatelů Obsahová agentura využije i v rámci mediální komunikace. Na webu Newton Today od září vychází asi desítka článků měsíčně, jsou rozdělené do čtyř rubrik.
„Na univerzitách přirozeně vzniká spousta hodnotného obsahu - od přednášek absolventů po názorové výměny pedagogů. Bohužel, v Česku většina takového obsahu upadá v zapomnění hned poté, co se jednou využije. Pro Newton Today jsme se proto inspirovali u obsahových hubů amerických univerzit, jež dokáží takový obsah nabídnout v atraktivní formě veřejnosti,“ říká ke komunikační strategii Martin Brablec, ředitel Obsahové agentury.