Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Obsahová strategie Economie má vzniknout do konce listopadu

Nové logo Economie od Dynamo Design

Economie v létě zavedla nové logo a přestěhovala se z Letné do Karlína. Zbývá vyřešit obsah. Který rozhoduje

Konkrétní plán jaký obsah a v jaké formě bude dál produkovat vydavatelství Economia finančníka Zdeňka Bakaly má být podle informací Médiáře známo a oznámeno do konce příštího měsíce.

Do konce listopadu se má pod vedením čerstvého ředitele obsahu Vladimíra Piskáčka zrodit střednědobá strategie firmy, týkající se hlavně obsahu a zahrnující rozhodnutí, kde má vydavatelství posilovat i jestli se naopak neperspektivních titulů zbaví. Nový plán zahrne jak tisk, tak digitální nosiče – web i aplikace pro mobily a tablety.

Podnik přitom čeká integrace internetové firmy Centrum Holdings (provozuje Aktuálně.cz či digitální Deník Insider), kterou Economia letos koupila a jež zatím sídlí jinde – v září se sice přestěhovala, ale zatím ne do nového karlínského newsroomu Economie, ale v rámci pražských Holešovic z kancelářského centra Classic 7 do Dělnické 12, do centra Rosmarin.

Radikální přerod firmy odstartovalo na přelomu září a října propouštění, při němž z Economie odešel i šéfredaktor hlavního titulu Hospodářské noviny Petr Šabata a šéfka webu iHNed.cz Lucie Tvarůžková.