Obuv CCC modernizuje koncept: prodejny budou větší, změnou prošlo i logo

Nový koncept prodejen s obuví CCC

Nový koncept prodejen s obuví CCC

Polská síť s obuví a doplňky CCC v Česku zavedla nový koncept prodejen v minimalistickém designu. Prodejny mají být větší a s výraznějším produktovým řazením. Menší proměnou prošlo také logo CCC, místo kulatých konců je má nyní rovné. První taková prodejna byla po rekonstrukci otevřena v pražské Galerii Harfa ve čtvrtek 30. listopadu. V příštím roce chce síť uskutečnit minimálně deset nových investic do rekonstrukce prodejen, reálně odhaduje, že to bude i více. Jednat se bude jak o výstavbu nových prodejen, tak předělávky těch starších. Výšku investice firma ze strategických důvodů odmítla sdělit. V Česku má CCC celkem 86 prodejen. 

Nový koncept CCC spolu s novým designem loga

Nový koncept CCC spolu s novým designem loga

Návrh nového designu prodejen vzešel od londýnského designerského studia Dalziel & Pow, které stojí také například za renovací prodejen Lululemon, Debenhams, River Island nebo Primark. „Naším cílem je, aby se u nás zákazník cítil komfortně. Minimalismus je nadčasový a v novém pojetí prodejen dává vyniknout vystaveným produktům i virtuálním prvkům v podobě LED obrazovek,“ uvedl jednatel CCC Roman PuchalaKromě komfortu pro zákazníky ale CCC také zvětší plochy prodejen na 1.000 metrů čtverečních, což umožní vystavovat větší množství zboží. 

Nový koncept se od původního liší větším vstupem a výlohou s LED obrazovkami. Ty jsou rovněž umístěny i uvnitř prodejny a probíhá na ní instore komunikace, promítat se na nich má například krátký film s historií CCC. Jeden z panelů je nově umístěn i za pokladnu, která je nově umístěna v zadní části prodejny.

Prostor je rozdělen na produktové sekce: dámskou, pánskou, dětskou, sportovní a doplňky. Hlavní část prodejny je osvětlena lineárními LED světly, které mají navodit dojem rozmístění prodejny do jednotlivých místností. CCC si od této navigace slibuje lepší orientaci v prostoru. 

Barevnost interiéru je nyní více v neutrálních barvách, což má dát vyniknout korporátní oranžové barvě, kterou nese logo. Nábytek je dřevěný a pojat minimalisticky, jak je aktuálně u rekonstrukcí nových formátů zvykem. Do minimalistických tónů a dřevěných nebo přírodních prvků ladil novou prodejnu také konkurenční Humanic, ale i segmentově odlišné sítě typu Albert, Lidl nebo Datart