Prodejce obuvi Humanic otevřela v březnu v olomoucké Galerii Šantovka nový koncept své prodejny. Celkově se jedná o 25. prodejnu Humanic v Česku, na konci loňského listopadu také síť spustila e-shop. Nový koncept má být vzdušnější, přehlednější od vstupu do prodejny a se sníženými regály. Síť nabízí značky jako Guess, Högl, Vagabond, Tommy Hilfiger, Converse, Tom Tailor, ale také privátní značky Kate Gray, OMG! a Lazzarini.
Součástí prodejny jsou dvě multimediální obrazovky, které promítají současné módní trendy, novinky a informace ze sociálních sítí. Prodejna měří 450 metrů čtverečních a kromě samotného prodeje slouží i jako výdejna rezervovaného zboží z webu firmy. Co se týká nového pojetí prodejny, Humanic použil více kovových prvků, například stěny pro prezentaci kabelek, které mají působit odlehčenějším dojmem. „Zvažujeme rekonstrukci dalších vybraných prodejen, případně otevření nových prodejen na atraktivních místech, zatím však nemůžeme sdělit více,“ uvedla Sandra Schinkmannová z Ogilvy, která za Humanic komunikuje.
Humanic za rok 2016 utržil 892 milionů Kč, po zdanění měl zisk 38 milionů Kč. Výsledky za rok 2017 nechtěla firma detailně komentovat. „Přestože jsme v loňském roce byli nuceni zavřít dvě prodejny, má obrat pozitivní tendenci, stabilní vývoj firmy,“ dodala Schinkmannová.
Do modernizace konceptu se už loni pustil řetězec s obuví CCC. Nepatrnou změnou prošlo jeho logo, prodejny mají být větší a s výraznějším produktovým řazením. CCC má v Česku 86 prodejen, zrekonstruovat by letos mělo být minimálně deset z nich.