Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Ochutnávka PIAF 2012: Festivalová pivní GPS a automat na střízlivost

V dubnu přijíždí na pražský reklamní festival PIAF samé reklamní hvězdy, tentokrát možná ještě o třídu výše než v loňském roce. Třeba jeden z porotců Luiz Sanches už musí mít ve své agentuře AlmapBBDO v Brazílii celý sklad na trofeje z festivalů se speciální skříní na sošky z Cannes Lions.

Takoví jako on mohou českému publiku ukázat trochu jiný pohled na věci, které dobře znají, ale špatně používají. To se týká třeba piva, které má Česko světové, nicméně jeho reklama taková není.

AlmapBBDO má ve svém portfoliu již několik let značku Antarctica z portfolia Ambev. Ta tradičně staví komunikaci na krásných ženách – vloni byla její tváří Juliana Paes, herečka a bývalá Playmate.

Juliana Paes

Juliana Paes

Juliana Paes

Vloni přišla značka také se dvěma nápady, které stojí za pozornost. Ten úplně jednoduchý a snadno využitelný u nás je pivní GPS na festivalu v Rio de Janeiro. Díky nafukovací šipce viděli tanečníci samby v davu ihned, kde se nachází promo tým s vychlazeným pivem. Snadné a výrazné.

Složitější už je stroj s názvem Breathalyzer, jakýsi automat na střízlivé řidiče s obrazovkou. Na ní zve usměvavá dívka muže, aby si dýchnutím na senzor otestovali, zda už z nich alkohol vyprchal. Pokud ne, uvidíte, jak se na obrazovce průměrná Brazilka mění ve vyzývavou a svůdnou ženu. S alkoholem ztrácíte soudnost, automat vám proto vytiskne poukaz na taxi.

Existuje i verze pro ženy.