Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Óčko na podzim angažuje další youtubery

Hudební televize Mafry v podzimním schématu využije dvě nové populární tváře online videa a hodlá ještě víc propojovat vysílání s Facebookem a svými akcemi.

Hudební stanice Óčko nasadí v pondělí 7. září podzimní programové schéma. „Stavíme na osvědčených formátech, kdy hudbu doplňují krátká videa a moderované playlisty,“ předeslal šéfdramaturg Óčka Alexandr Guha.

Ve vysílání hudební stanice se objeví další tvůrci online videa populární u mladé generace – youtuberka Shopaholic Nicol bude mít na Óčko vlog Get out!, youtuber Herdyn se představí v krátké show Pařák o počítačových hrách. „Plánujeme novou grafiku, která každý vlog zabalí dopodoby stylového minipořadu. Upgradem projde i Dotykáč s populárním youtuberem Stejkem,“ doplnil šéfdramaturg Guha.

Interiér nového studia televize Óčko. Foto: Vojta Herout

Televize Óčko vysílá od června z nových studií na pražském Smíchově. Foto: Vojta Herout

Pokračovat budou pořady LimuzínaMírou Hejdou, novinky z filmového světa Filmshot, hitparáda Óčko Chart, Bravo TVMaťo Harichem či tanečně zaměřený Digital Love. Vrací se kontaktní živý blok Mixxxer Show a zpravodajský servis Óčko News.

Rozšíření se dočká Drive, nemainstreamový pořad zaměřený na kytarovou scénu a lifestyle – ve večerním vysílání ho doplní krátké bonusové materiály pod názvem Over Drive. Další novinkou bude pořad Zpátečka, hodinový playlist nahlížející do třináctileté historie Óčka, s archivními záběry prvních pořadů (Baráž, 5. element) či začátků vybraných interpretů.

Programové schéma televize Óčko na podzim 2015. Kliknutím zvětšíte

Programové schéma televize Óčko na podzim 2015. Kliknutím zvětšíte

Stanice hodlá udržet své publikum nejen na obrazovce, bude dál propojovat všechny své aktivity, mezi něž patří silná přítomnost na Facebooku (560.000 fanoušků), web a koncerty a klubové akce (koncerty G2 Acoustic Stage, víkendové večery s živými vstupy z akcí Party Ride Live v podobě tour s Benem Cristovaem) ve vlastní produkci Óčko Promotion.