Hudební televize Óčko mediální skupiny Mafra otevřela v pražském nákupním Centru Chodov multifunkční prostor pro mladé s názvem Óbejvák. Nachází se v prvním patře nové části Centra Chodov vedle prodejny Kazar a veřejnosti je otevřen denně od 9 do 21 hodin. Náctiletým poskytuje možnost hrát počítačové hry, potkat se s youtubery, influencery a musery nebo zúčastnit se natáčení pořadů Óčka, workshopů či hudební produkce. Podobný prostor - Zetko - už provozuje v pražské Kotvě přední tuzemský influencer Jirka Král.
Pro televizi Óčko představuje Óbejvák marketingový výdaj, na kterém se podílejí firmy, jež jsou v interiéru různým způsobem přítomny (Honor, PlayStation). „Usilujeme o to, dostat se co nejblíž k našim divákům a fanouškům. Přesouváme zážitky, které jim zprostředkováváme, postupně z televizní obrazovky dále do online prostředí sociálních sítí a teď už i do reálného světa,“ říká marketingová manažerka Óčka Milana Bazanac Kadlčíková. Dění v Óbejváku lze sledovat živě přes webovou kameru.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
