Hudební televize Óčko změní od 6. prosince komplexně svou grafiku, letos už podruhé (naposled to bylo v březnu, po dvou letech). Autorem je grafik Óčka Pavel Kahostka.
„Nová zimní grafika dále rozvíjí ‚urban‘ styl, který je blízký naší cílové skupině 15 až 35 let,“ věří programová ředitelka Óčka Silvie Pecková. Mladí nemají mít u obrazovek klid, stanice chce grafiku dál měnit aspoň dvakrát za rok.
Součástí zimní grafiky bude od 15. prosince sněhové zpravodajství z nejznámějších skiareálů českých hor - v loňské sezóně bylo úspěšné, letos proto dostane větší prostor.
[nggallery id=18]

Agentura RobertNemec.com zůstává
Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Televize představila nového tvůrce
Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Spor o práva a příjmy graduje
Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Porotci ocenili kampaň 13 minut