“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Óčko se v nové grafice a formátu 16:9 představí z pátku na sobotu 27. října

V září představený nový grafický obal hudební televize Óčko se ve vysílání stanice objeví z pátku na sobotu 27. října. Současně s novou grafikou Óčko přejde na kompletní vysílání ve formátu 16:9.

Nový design vytvořili Lukáš Veverka a Vojtěch Frič ze studia Frame100R. Základem nové grafiky je kruh, symbolizující “óčko” coby hovorový výraz pro písmeno O, tvar hudebních nosičů (vinylová deska, CD) či částí hudebních přehrávačů (ovládací kolečko na iPodu).

Staré a nové logo TV Óčko

Nová grafika je součástí změn, které po svém jarním nástupu do čela ztrátové hudební stanice, vlastněné mediální skupinou Mafra, zavádí nový generální ředitel Štěpán Wolde.

Óčko si dnes v tiskové zprávě nechalo novou grafiku pochválit od zadavatelů reklamy, konkrétně marketingové specialistky ČEZ Kateřiny Cábové, marketingového ředitele gramofirmy Universal Music Czech Republic Miloslava Zýky, Jiřího Ryšavého z mediální agentury GroupM a od specialisty na elektronická média Milana Solfronka z agentury MEC.