Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Óčko spouští svůj kanál na sociální síti Musical.ly

Óčko Muser Chart

Vizuál pořadu Muser Chart

Hudební televize Óčko rozšiřuje svůj záběr o sociální síť s krátkými videoklipy Musical.ly, přidává ji ke svým profilům na Facebooku, YouTube, Instagramu a k vlastnímu webu. Novinka přinese na další platformu původní obsah tvořený moderátory a hosty pořadů a sestávající ze zákulisních videí. Prostředí sítě Musical.ly a vlastního vysílání spojí Óčko novým pořadem Muser Chart (fanoušci sítě si říkají musers). Bude ho vysílat čtyřikrát týdně. Jeho tvůrcem je Martin Götzl. V pořadu se objeví žebříčky nejlepších videí a aktuální challenge. Cílem novinky je představit tuto novou sociální síť široké veřejnosti.

Letní programové schéma Óčka zahrne seriály tvořené s komerčními partnery. Jde o sestřihy youtuberského seriálu Vlaknroll ve spolupráci s Českými drahami, sérii Future Jobs o využití dronů v rámci projektu #jetovtobe s Vodafonem a třetí ročník KB Band Academy, který pomáhá nadějným muzikantům a podporuje ho Komerční banka. „Dvouhodinové živé vysílání Mixxxer Show a hitparády Óčko Chupa Chups Chart se na léto přesouvá do dopoledního času. Na víkend navíc přidáme reprízy těchto populárních formátů. Věnovat se budeme i letním festivalům,“ přiblížil šéfdramaturg Óčka Alexandr Guha.