S prvním komerčním využitím technologie HbbTV přichází hudební televize Óčko mediálního domu Mafra. Ve svém hybridním vysílání, propojujícím klasickou televizi s interaktivními prvky přes připojení k internetu, spustil aplikaci Komerční banky. Ta podporuje její studentské konto G2.
Propagace Komerční banky na Óčko má formu microsite nazvané Letos naposled. Obsahuje videa, zábavné hlášky a samotnou reklamu na konto. Funguje tak, že zájemce může prostřednictvím televizoru vložit své telefonní číslo. Na ně mu pak zavolá operátor z banky s nabídkou služeb.
„Je to pro nás zásadní milník, kdy na ryze technologické platformě vypouštíme první kampaň v Česku,“ prohlásil technický ředitel Óčka Lukáš Hnilička. Produkt jako je ten pro Komerční banku má už Óčko v obchodní nabídce pro inzerenty.
Óčko se hybridnímu vysílání věnuje déle. Spustilo tak živý stream svého třetího kanálu Óčko Expres, obchod s hudbou, seznamovací chat Óčko Flirt, sledování tras taxi od služby Liftago či vlastní merchandising.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
