
Michaela Čadová
Agentura Better má novou vedoucí oddělení PPC. To nově řídí Michaela Čadová, která má za sebou zkušenosti s kampaněmi pro výrobce stavební chemie Mapei, prodejce outdoorového vybavení Hudy nebo českou síť s malířskými potřebami Dům barev. Teď bude nově dohlížet na kampaně všech klientů a strategicky rozvíjet celé oddělení. V Betteru pracuje třetím rokem. Střídá Karolínu Novozámskou, která nyní zastřešuje celé výkonnostní oddělení.

V čem se média mohou přiblížit labelům
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Jak česká média pojímají OSINT
Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost

Po 73 letech pronájmu ve svém