Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Oděvní značka Gap přijde na český a slovenský trh

V září by tu měl začít fungovat e-shop Gapu, do konce roku taky prodejny a velkoobchod.

Majk Spirit ve službách značky Gap

Majk Spirit ve službách značky Gap

Americká značka volnočasového oblečení a doplňků Gap uzavřela distribuční partnerství s českou firmou CS Retail 1969 ze skupiny C.S. Apparel Group. Ta tak přivede Gap do Česka a na Slovensko, a to prostřednictvím značkových prodejen. K tomu má začít v průběhu září fungovat e-shop a Gap dostane taky velkoobchodní zastoupení pro český i slovenský trh. Kamenné prodejny se mají otevřít začátkem listopadu, momentálně se dokončují vyjednávání s nákupními centry v Praze a v Ostravě.

„Online sortiment bude primárně stát na kolekci Gap Logo a širokém džínovém programu. Velkoobchodní kanál a exkluzivní maloobchodní prodejny budou postupně otevírány od konce roku 2020. Portfolio bude doplněno o limitované kolekce, jakými jsou například trvale udržitelné produkty, známé z obchodů Gap po celém světě,“ oznámila firma Gap, původně založena v Kalifornii v roce 1969 jako obchod s džínami a hudebními deskami, která je dnes jedním z největších amerických maloobchodních řetězců s oblečením ve víc než 40 zemích po světě.

V Česku a na Slovensku značku uvede lokalizovaná kampaň s globálními vizuály, nepracuje na ni žádná lokální agentura. Kampaň zahrne outdoor, rádio, online a zároveň sociální sítě a lokální tváře. Tou hlavní má být v obou zemích rapper Michal Dušička alias Majk Spirit.

Zaváděcí kampaň značky Gap s globálními vizuály

Zaváděcí kampaň značky Gap s globálními vizuály

Zaváděcí kampaň značky Gap s globálními vizuály

Zaváděcí kampaň značky Gap s globálními vizuály

Zaváděcí kampaň značky Gap s globálními vizuály

Zaváděcí kampaň značky Gap s globálními vizuály

„Vnímáme oba trhy jako velmi zajímavou příležitost,“ říká Jan Fahoun, jednatel společnosti C.S. Retail 1969, která bude výhradním distributorem značky Gap pro český a slovenský trh. „Budeme moci omnichannel nákupní zážitek nabídnout všem novým, ale i stávajícím zákazníkům, kteří dosud nakupovali Gap produkty pouze v zahraničí. Základem bude rychlý a bezproblémový zážitek z nakupování bez ohledu na to, jestli zákazník navštíví naši prodejnu fyzicky anebo vzdáleně.“

CS Retail 1969 už je na českém a slovenském trhu exkluzivním distributorem americké sportovní značky Under Armour. Zároveň skupina C.S. Apparel Group vlastní a provozuje českou značku Sam 73 s víc než stovkou obchodů po celém Česku.