Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Odstartoval sedmý ročník soutěže Marketér roku

Česká marketingová společnost začala přijímat přihlášky do 7. ročníku soutěže Marketér roku. Kandidáty, kteří vynikají v oboru inovativního marketingu, je možné přihlašovat do 10. dubna. Marketér roku 2011 bude vyhlášen na slavnostním galavečeru 16. května v pražském klubu Lávka.

Jitka Vysekalová a Jiří Rückl

Jitka Vysekalová a vítěz loňského ročníku Jiří Rückl ze společnosti Rückl Crystal

Kandidáta do soutěže, nad níž má už sedmý rok záštitu teoretik marketingu Philip Kotler, může přihlásit každý, kdo takovou osobnost zná. Důležitý je konkrétní výsledek jeho práce a na hodnocení má významný vliv i ekonomická závažnost projektu – přínos hodnoty získané zákazníkem i firmou.

Návrh musí splňovat čtyři následující podmínky: musí dbát principů marketingu, především v orientaci na zákazníka. Musí zvyšovat konkurenceschopnost firmy. Jeho význam a přínos musí být jednoznačně určitelný a samozřejmě nesmí být v rozporu se zákonnými předpisy a etickými zásadami.