“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Office Hunters marketují Trč s Maršálkovou

Tvůrce startupu Generátor smluv a bývalá reportérka jdou do realitně-konzultační firmy.

Novým šéfem marketingu realitně-konzultační firmy Office Hunters se stal Tomáš Trč. Offline komunikaci bude mít nově na starost Alena Maršálková. Office Hunters se specializují na prodej a pronájem kancelářských a obchodních prostor.

Tomáš Trč

Tomáš Trč

Trč pracoval v minulosti pro agentury Ogilvy Interactive Prague, CreativeDreams nebo Lemonade a je tvůrcem startupu Generátor smluv. V Office Hunters se zaměří převážně na oblast online marketingu, sociálních sítí a interní komunikace. Jednou z dalších aktivit bude podpora webu jako důležitého komunikačního kanálu směrem ke klientům. 

Alena Maršálková

Alena Maršálková

Maršálková přichází z komunikační agentury Relative PR & Consultancy, pracovala i jako reportérka. Na soukromé vysoké škole Newton College přednáší druhým rokem mediální komunikaci. V Office Hunters bude mít na starost offline komunikaci zaměřenou na témata kolem kancelářských a obchodních realit.