České barvy při světovém klání na designérských cenách Promax ani letos nezapadly. Zlaté trofeje se opět dočkalo pražské studio Oficina. Zlatou získalo v kategorii Art Direction & Design: General Channel Image Campaign za redesign slovenské veřejnoprávní televize RTVS. Druhou nominaci za tentýž projekt, a to v kategorii Animation, Oficina neproměnila. Ceny se vyhlašovaly ve čtvrtek v americkém New Yorku.
Pro Oficinu to znamená už páté ocenění z výročních soutěží Promax. V Americe získala zlato i před dvěma lety, za redesign kanálu Film+. K tomu má zlato za značku Prima Love, dvakrát stříbro za design Primy Cool a bronz za design televize Pětka.
Česká televize si veze bronz. V kategorii Interactive Promotion porotci ocenili její kampaň k show StarDance, s níž pomohla dvojice bloggerek A Cup of Style. Kampaň #Stardance proběhla v roce 2015 a zaměřila se na cílovou skupinu žen od 15 do 25 let. Jde celkově o šestou trofej České televize z Promaxů - tři má z evropských kol, tři ze světových.