
Ondřej Obluk je po letošní fúzi šéfem Ogilvy i VMLY&R
Reklamní agentury Ogilvy a VMLY&R z globální agenturní skupiny WPP informovaly, že k 31. říjnu ukončily své dlouholeté členství v Asociaci komunikačních agentur. „V tuto chvíli nevidíme přidanou hodnotu, kterou by pro nás členství v AKA za současné situace mělo. Budeme nadále s nadšením přispívat k rozvoji a růstu oboru marketingových komunikací jako doposud, i když už samostatně,“ řekl šéf obou agentur Ondřej Obluk.
Obě agentury připomínají, že dlouhodobě spolupracují s univerzitami a vysokými školami, kde jejich experti působí v rolích externích lektorů, a zároveň dávají příležitost studentům marketingových a komunikačních oborů získat praxi pod vedením zkušených kolegů.
Ogilvy též pravidelně publikuje vlastní marketingové studie a pořádá odborné talk show Ogilvy OnAir s českými a zahraničními řečníky. V novém sídle WPP Campus v Praze na Bubenské 1, kam teď skupina sestěhovala všech tucet svých tuzemských agentur, se na jaro 2022 chystá „série oborových akcí, jejíž podstatou bude v rámci jednoho týdne ukázat to nejlepší z know-how všech dvanácti agentur“.
Asociace komunikačních agentur má momentálně kolem 50 členů v několika sekcích. Loni ohlásily odchod z asociace agentury DDB a 2Fresh. Ukončení členství už tehdy zvažovala také Ogilvy. Ze skupiny WPP naopak dál v AKA zůstávají Wunderman Thompson a mediálka GroupM.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
