Komunikační agentura Ogilvy & Mather bude od srpna zastřešovat kompletní komunikační strategii obchodního řetězce Tesco. Nadlinkové i podlinkové aktivity bude agentura zajišťovat z Prahy pro Česko, Slovensko, Polsko a Maďarsko. Ogilvy pro Tesco pracuje od letoška, kdy vyhrála tendr v Česku. „Na základě úspěšné dosavadní spolupráce dochází k rozšíření na nadnárodní úroveň,“ uvedl managing director Ogilvy & Mather Ondřej Obluk.
Agentura už chystá podzimní kampaň Teska. Zároveň s rozšířením aktivit rozšiřuje svůj tým, který pro Tesco pracuje, o nového kreativního ředitele a další čtyři lidi. Pro klienta tak agentura vyhradila víc než třicetičlenný tým.
Kdo přišel do Ogilvy kvůli Tesku

Ian Adams
Kreativním ředitelem týmu bude rodilý Američan Ian Adams, který dělal pro Coca-Colu, Samsung či Adobe a od roku 2007 žije a pracuje v Evropě.

Šárka Hinzová
Jako seniorní copywriterka přichází Šárka Hinzová (pracovala v agenturách Leo Burnett, JWT nebo jako freelancer pro značky Apple a Avon).

Jana Poláková
Juniorní account manažerkou je Jana Poláková, přišla z WMC/Grey, kde dva roky dělala account manažerku pro klienty UCB, Allianz nebo Erste Premier.

Nela Gvoždiaková
Nela Gvoždiaková, dosud projektová manažerka v CzechTourismu, nastupuje jako account executive.

Jindřich Kaplan
A pozici account executive obsadí Jindřich Kaplan, který pracoval v rakouské dopravní firmě Fluckinger Transport a mimo jiné též byl tři roky trenérem rakouské reprezentace v nohejbale.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová
