Komunikační agentura Ogilvy & Mather bude od srpna zastřešovat kompletní komunikační strategii obchodního řetězce Tesco. Nadlinkové i podlinkové aktivity bude agentura zajišťovat z Prahy pro Česko, Slovensko, Polsko a Maďarsko. Ogilvy pro Tesco pracuje od letoška, kdy vyhrála tendr v Česku. „Na základě úspěšné dosavadní spolupráce dochází k rozšíření na nadnárodní úroveň,“ uvedl managing director Ogilvy & Mather Ondřej Obluk.
Agentura už chystá podzimní kampaň Teska. Zároveň s rozšířením aktivit rozšiřuje svůj tým, který pro Tesco pracuje, o nového kreativního ředitele a další čtyři lidi. Pro klienta tak agentura vyhradila víc než třicetičlenný tým.
Kdo přišel do Ogilvy kvůli Tesku
Kreativním ředitelem týmu bude rodilý Američan Ian Adams, který dělal pro Coca-Colu, Samsung či Adobe a od roku 2007 žije a pracuje v Evropě.
Jako seniorní copywriterka přichází Šárka Hinzová (pracovala v agenturách Leo Burnett, JWT nebo jako freelancer pro značky Apple a Avon).
Juniorní account manažerkou je Jana Poláková, přišla z WMC/Grey, kde dva roky dělala account manažerku pro klienty UCB, Allianz nebo Erste Premier.
Nela Gvoždiaková, dosud projektová manažerka v CzechTourismu, nastupuje jako account executive.
A pozici account executive obsadí Jindřich Kaplan, který pracoval v rakouské dopravní firmě Fluckinger Transport a mimo jiné též byl tři roky trenérem rakouské reprezentace v nohejbale.