Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Ogilvy letos získala osm nových klientů, nejvíc PR

Agentura dělá pro Microsoft, Janssen-Cilag, Hyundai, Menro, Lunter, Nestlé, Heureku i stát.

Agenturní skupina Ogilvy hlásí, že navzdory koronakrizi získala od začátku letošního roku osm nových klientů napříč různými komunikačními expertízami. Nejvíce nových zakázek má PR oddělení: oba týmy zaměřené na korporátní a lifestylovou komunikaci uspěly dohromady v pěti výběrových řízeních technologických gigantů i startupů. Nový byznys se v Ogilvy podařilo získat i specialistům na vývoj IT a nadlinkovou reklamu.

Microsoft

Mezi nejvýraznější letošní akvizice PR oddělení agentury patří Microsoft. „Soustředíme se na témata, která se věnují osvětě o využití technologií ve vzdělávání a při nových způsobech práce. Poukazujeme na to, jak je důležité, aby lidé dbali na svůj upskilling – tedy aby se stále učili a zdokonalovali svoje technologické dovednosti. Věnujeme se i příkladům využití umělé inteligence od retailu až po nemocnice,“ říká Dita Stejskalová, managing director PR & influence Ogilvy.

Janssen-Cilag

V říjnu odborníci na korporátní PR odstartovali spolupráci se spolkem Průvodce pacienta a farmaceutickou společností Janssen-Cilag na dlouhodobé iniciativě a think-tanku Diagnóza zdravotnictví, s cílem upozornit na nutnost systémových změn financování v zájmu udržitelnosti českého zdravotnictví.

Hyundai

V době, kdy mediálním i byznysovým světem hýbou témata obnovitelných zdrojů a elektromobility, vypustila na české silnice automobilka Hyundai svůj první vodíkový elektromobil Nexo s tuzemskou registrační značkou. Ogilvy pro téma vodíkové mobility pod taktovkou automobilky Hyundai zajišťuje PR podporu.

Menro

Spojení nových technologií se světem módy se věnuje tým PR Consumer. Pánské virtuální krejčovství Menro představilo aplikaci, která umožňuje šití obleku i ležérnějších oděvů na míru pomocí několika fotografií, bez nutnosti použít metr nebo navštívit krejčího. Inovativní řešení pomohlo Ogilvy v průběhu léta na český trh uvést komunikační kampaní a strategickou spoluprací s influencery.

Lunter

Vstup na tuzemský trh byl zadáním PR kampaně pro značku Lunter, největšího slovenského výrobce tofu a rostlinné stravy. Vedle mediální profilace značky se agentura věnovala strategické spolupráci s tvářemi značky na sociálních sítích. S klientem nyní pracuje na přípravě navazující kampaně s vánoční tématikou.

Ministerstvo průmyslu a obchodu

Od října je Ogilvy komunikačním partnerem Odboru energetické účinnosti a úspor Ministerstva průmyslu a obchodu v rámci kampaně Chytrá volba. Půlroční edukativní projekt přibližuje téma energetických úspor cílovým skupinám domácností, obcí a firem. Kampaň má ukázat, že příležitosti chovat se šetrněji jsou všude kolem nás. Ogilvy v rámci projektu zajišťuje kreativu, vztahy s médii a dalšími stakeholdery, strategické mediální projekty, social media management, digitální reklamu i výrobu videoobsahu.

Jeden z klíčových vizuálů kampaně státního projektu Chytrá volba

Jeden z klíčových vizuálů kampaně státního projektu Chytrá volba

„Vedle kampaně na Sčítání lidu, domů a bytů je spolupráce s ministerstvem průmyslu a obchodu další významnou veřejnou zakázkou, která zaměstnává kolegy napříč celou agenturou. Při takovýchto projektech můžeme naplno využít naši přidanou hodnotu 360° komunikační agentury,“ podotkl šéf Ogilvy Ondřej Obluk.

Nestlé

Fenylketonurie, dědičné metabolické onemocnění známé také pod zkratkou PKU, je celosvětově diagnostikováno u jednoho z každých 12.000 novorozenců. Ačkoliv není tato nemoc plně léčitelná, při dlouhodobém dodržování speciální diety nemusí mít na plnohodnotný život pacienta téměř žádný vliv. Připravovaná webová aplikace Vitaflo společnosti Nestlé Health Science proto poradí s recepty vhodnými při této specifické dietě.

Na tvorbu globální multisite consumer engagement platformy si klient vybral pražský tým specialistů na IT development, kteří mají s podobným typem projektů letité zkušenosti. V první vlně projektu, která potrvá do třetího čtvrtletí 2021, vytvoří Ogilvy jednotnou platformu, na které bude následně spouštěna první série plně konfigurovatelných webů pro 10 trhů včetně jejich jazykových mutací.

Heureka

Další novou spoluprací Ogilvy je ta na vánoční kampaní internetového nákupního rádce Heureka. Kampaň, která kromě série televizních spotů zahrnuje komunikaci v digitálním prostředí a na sociálních sítích, běží v Česku, Slovensku, Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku a Slovinsku.

„Ogilvy jsme si ke spolupráci na přípravě vánoční kampaně vybrali nejen na základě povedeného přístupu ke kreativě, ale vzhledem k timingu kampaně také kvůli komplexní nabídce komunikačních služeb pod střechou jedné agentury,“ vysvětluje Marek Dobrý, group head of brand Heureky.