Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Ogilvy & Mather bude pro ostravskou univerzitu popularizovat vědu

Agentura Ogilvy & Mather zvítězila v tendru Technické univerzity Ostrava - Vysoké školy báňské na kampaň, jejímž cílem bude zatraktivnit pro mládež technické a vědecké obory a zdůraznit jejich perspektivu v reálném životě.

„Většina mladých lidí vnímá vědu a techniku sice jako důležitou pro společnost, ale ne pro osobní každodenní život nebo možnost jejich profesního uplatnění. Přitom poptávka na trhu po technicky zaměřených absolventech převyšuje nabídku,“ uvedla agentura.

„Naším cílem bude změnit pohled dnešních gymnazistů na studium technických oborů a zdůraznit, že nejsou o nic méně atraktivní, než obory humanitní či ekonomické. Chtěli bychom vzbudit jejich zájem vtipnou a poutavou formou kampaně,“ uvedl Ondřej Obluk, šéf Ogilvy & Mather.