Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Ogilvy & Mather dodala státu kampaň k podpoře zaměstnanosti, stojí celkem 35 milionů Kč

Spoty režíroval Tomáš Řehořek, podepsaný jako režisér také pod filmy Piko, Czech Made Man či Signál.

Tiskový inzerát z nové kampaně pro ministerstvo práce a sociálních věcí

Tiskový inzerát z nové kampaně pro ministerstvo práce a sociálních věcí. Foto: Michal Linhart

Dodat odvahu méně kvalifikovaným uchazečům o práci a ukázat, že prostředky z fondů Evropské unie jsou smysluplně investovány, chce ministerstvo práce a sociálních věcí prostřednictvím mediální kampaně, která odstartuje 10. září. Pracovala na ní agentura Ogilvy, vybraná - jak řekli dnes zástupci resortu na tiskové konferenci - jako nejlevnější ze čtyř subjektů ve standardním tendru.

„Kampaň nás stojí celkem 35 milionů korun, což je šest desetin promile celkového objemu Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost,“ odpověděl Médiáři Jiří Kinský, na ministerstvu ředitel odboru řízení pomoci z Evropské unie. Jak za Ogilvy doplnil František Mareš, do 5 milionů Kč šlo na vymýšlení a výrobu spotů inzerátů, zbytek - tedy zhruba 30 milionů - na nákup reklamního času.

Dva půlminutové reklamní spoty mají běžet na kanálech ČT2, ČT4, Nova, Barrandov, Prima Cool, Prima Love a Nova Cinema. Kampaň celkově zahrne také dva rozhlasové spoty (na regionálních rádiích, ČRo1-Radiožurnálu, Impulsu, Frekvenci 1, Evropě 2 a internetových rádiích), tisk a venkovní nosiče (dva klíčové vizuály: maminka s obrovskou kancelářskou sponkou a staršího muže s velkou počítačovou myší), bannery na internetu, už do 3. září microsite www.vetsisance.cz a aktivity public relations.

Spoty režíroval Tomáš Řehořek, podepsaný jako režisér také pod filmy Piko, Czech Made Man či Signál. Produkoval PunkFilm. Plakáty fotografoval Michal Linhart.

„Takovýto spot může skutečně dodat odvahu k dalšímu kroku na trhu práce,“ podotkl k televizní části Vladimír Kváča, vrchní ředitel sekce fondů Evropské unie na ministerstvu. „Kampaň je cílená na širokou veřejnost, plánujeme ji postupně na dobu dvou let,“ dodal.