Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Ogilvy naděluje vánoční nápovědu k Ježíškovi

Kreativní agentura Ogilvy se rozhodla pomoci rodičům a nadělit jim netradiční péefko – kreativní odpovědi na zvídavé dětské otázky ohledně Ježíška. Výsledkem je sada karet, které ke každé časté dětské otázce nabízejí rychlou, nedlouhou odpověď: „Nejprve jsme od našich starých (čti 30+) kolegů sebrali jejich insighty v podobě dětských otázek, se kterými se na Vánoce setkávají, a pak je kreativně zodpověděli. Pečlivým testováním na cílové skupině jsme ovšem zjistili, že naše odpovědi vedou hlavně k dalším otázkám, které dokáže umlčet pouze vánoční cukroví.“

Jak je to s Ježíškem. Vánoční nápověda od Ogilvy

Jak je to s Ježíškem. Vánoční nápověda od Ogilvy

Jak je to s Ježíškem. Vánoční nápověda od Ogilvy

Jak je to s Ježíškem. Vánoční nápověda od Ogilvy

Jak je to s Ježíškem. Vánoční nápověda od Ogilvy

Jak je to s Ježíškem. Vánoční nápověda od Ogilvy

S nápadem přišli art director Emil Nitkulinec a copywriter Matouš Hruška. K tištěným PF vznikla audiokniha. Namluvil ji kreativní ředitel Ogilvy Tomáš Belko spolu s dcerkou kolegyně.