Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Ogilvy oživila značky Tatra, Eska a Prostějov

Agentura v rámci aprílového selfproma přišla s vizemi aktuální propagace kdysi slavných, dnes už zaniklých tuzemských brandů.

Tatra, Eska a Oděvní podnik Prostějov v aprílových vizích Ogilvy & Mather

Tatra, Eska a Oděvní podnik Prostějov v aprílových vizích Ogilvy & Mather

Agentura Ogilvy & Mather využila letošního 1. dubna k vlastní propagaci na oborových webech a vzkřísila přitom na jeden den kdysi slavné české značky vozů Tatra, kol Eska a oděvů z Prostějova. Aprílovým žertem vyjádřila Ogilvy přesvědčení, že kdyby v minulosti dostala příležitost s některou z firem pracovat, mohlo být dnes všechno jinak.

Jak konkrétně aprílové selfpromo proběhlo: odstartovaly ho ráno klíčové vizuály na facebookové stránce agentury, doplněné večer o claim Škoda, že jsme nedostali brief. Bannery umístěné v online magazínech Strategie a Marketing Journal zavedly zvědavé návštěvníky stránek na microsite www.ogilvy.cz/april, kde je čekalo vysvětlení a call to action Pošlete nám brief.

Kdysi slavným značkám se Ogilvy v kampani snažila vytvořit nové futuristické produkty a moderní „tone of voice“. Na tvorbě konceptu automobilu Tatra se podílel designér Mike Jelínek.

Online reklama na webu Strategie

Online reklama na webu Strategie

 

Online reklama na webu Strategie

Online reklama na webu Strategie

 

Aprílová vize Ogilvy: Tatra

Aprílová vize Ogilvy: Tatra

 

Aprílová vize Ogilvy: Eska

Aprílová vize Ogilvy: Eska

 

Aprílová vize Ogilvy: OP Prostějov

Aprílová vize Ogilvy: OP Prostějov