Kompletní zajištění služeb v oblasti PR a podporu v oblasti korporátní, produktové a interní komunikace pro prodejce leasingů na auta Volkswagen Financial Services bude zajišťovat agentura Ogilvy. V tendru zvítězila se svým komplexním komunikačním konceptem Mobilní rodina, který si klade za cíl jednoduše a srozumitelně zpřístupnit informace o produktech a službách individuálního a fleetového financování automobilů. Ogilvy se postará se o celkový mediální obraz firmy a rozšiřování všeobecného povědomí o dostupných možnostech financování automobilů na českém trhu v éře mobility.
„Chceme ukázat, co se za jednotlivými produkty a službami skrývá a podpořit tím vnímání značky Volkswagen Financial Services jako experta a partnera při financování koupě soukromých a firemních vozů. Zároveň se budeme podílet i na vytváření nové koncepce společenské odpovědnosti firmy a její následné uvedení do praxe,“ uvádí Naďa Šeráková, account director týmu korporátního PR v Ogilvy. „Bezpochyby budeme také aktivně komunikovat naše úspěchy a projekty v oblasti inovace, digitalizace a robotizace,“ doplňuje Vratislav Strašil, jednatel Volkswagen Financial Services.
Volkswagen Financial Services jako česká dcera stejnojmenné slovenské matky podporuje prodej značek Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Porsche, Ducati a koncernových ojetých automobilů.