Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Ogilvy rozjíždí divizi consultingu, vede ji Jón

Nová divize chce klientům pomoci stavět značky, se strategií růstu a digitální transformací.

Jiří Jón

Jiří Jón

Pražská divize agenturní skupiny Ogilvy zakládá službu Ogilvy Consulting, včetně napojení na globální síť, know-how a kolegy ze zahraničí. Ta tu dosud k dispozici nebyla. Má se věnovat rozvoji byznysových příležitostí pro klienty ve třech oblastech, a to budování a architektura značek, definování růstových strategií a digitální transformace. Novou službu bude z pozice consulting director řídit Jiří Jón.

Jón je v Ogilvy od roku 2017, nejdřív na pozici senior planner a později senior strategic planner. Pomáhal vybudovat a dohlíží na fungování týmu stratégů českého Ogilvy. Kariéru začal studiem reklamy a chování spotřebitelů na Univerzitě v Murcii v rámci výměnného pobytu, na Boston University získal v oboru reklamy magisterský titul. Před příchodem do Ogilvy působil v agenturách VCCP a Nydrle. Od roku 2018 vyučuje předmět Úvod do online marketingu na VŠKK, ke kterému rovněž vytvořil skripta. Je držitelem mezinárodního certifikátu IPA Eff Test v oblasti prokazování marketingové efektivity. V uplynulých dvou letech přispěl k řadě ocenění Effie pro Ogilvy.

Mezi Jónovy nejvýraznější výsledky v práci pro klienty patří supervize online komunikační strategie pro IBM na 11 trzích, nastavení positioningu značek Calibra a Margot, strategie komunikačních kampaní pro Dr. Max a pro Český statistický úřad (Sčítání lidu, domů a bytů).