Komunikační agentura Ogilvy & Mather přivádí svou konzultantskou jednotku OgilvyRed také do Česka. V jejím čele budou stát výkonný ředitel OgilvyOne Martin Lauer a Stefan Siedentopf, regional strategy partner z vídeňské pobočky Ogilvy. Mezi odborníky je i Ondřej Obluk, šéf celé české pobočky Ogilvy & Mather. Celkově tým v Praze čítá deset specialistů, kteří zatím pracovali globálně pro Huawei, lokálně pro Air Bank či E.on. Klienti skupiny působí ve státní správě, zdravotnictví, v IT či automobilovém průmyslu.
Kdo tvoří tým OgilvyRed v Česku
Konzultanti a jejich zaměření
- Martin Lauer, operation/management
- Stefan Siedentopf, brand / integration
- Ondřej Obluk, marketing / management
- Graeme Murray, brand / marketing
- Eduard Piňos, digital / innovation
- Petr Struna, media / digital
- Jakub Hodboď, brand / social media
- Jiří Jón, experience / innovation
- Jan Bažant, technology / user experience
- Radka Šubířová, data / user experience
Zdroj: Ogilvy
Agentura dosud měla konzultační jednotku OgilvyRed v USA, Velké Británii, Francii a Latinské Americe. Cílem stratégů a marketérů i teď v Česku bude poradenstvím zvyšovat hodnotu značek a zároveň vymýšlet nový byznys pro ně, a jít přitom nad rámec běžné komunikace a marketingových postupů, které agentura klientům doručuje. Přitom se prezentují jako specialisté na digitální transformace.
„Tam, kde se tradiční poradenské společnosti zaměřují na procesy a systémy založené na cenové efektivitě, my přinášíme kreativní přístup založený na účinných nápadech a transformačních strategiích, které umožní rozvíjet hodnotu zákazníka ve všech fázích obchodního procesu,“ vysvětluje Stefan Siedentopf.