Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Ogilvy staví poradenský tým OgilvyRed i v Česku

Jednotka konzultantů pomáhá klientům budovat značky nad rámec běžného marketingu.

Komunikační agentura Ogilvy & Mather přivádí svou konzultantskou jednotku OgilvyRed také do Česka. V jejím čele budou stát výkonný ředitel OgilvyOne Martin Lauer a Stefan Siedentopf, regional strategy partner z vídeňské pobočky Ogilvy. Mezi odborníky je i Ondřej Obluk, šéf celé české pobočky Ogilvy & Mather. Celkově tým v Praze čítá deset specialistů, kteří zatím pracovali globálně pro Huawei, lokálně pro Air Bank či E.on. Klienti skupiny působí ve státní správě, zdravotnictví, v IT či automobilovém průmyslu.

Stefan Siedentopf

Stefan Siedentopf

Martin Lauer

Martin Lauer

Kdo tvoří tým OgilvyRed v Česku

Konzultanti a jejich zaměření

  • Martin Lauer, operation/management
  • Stefan Siedentopf, brand / integration
  • Ondřej Obluk, marketing / management
  • Graeme Murray, brand / marketing
  • Eduard Piňos, digital / innovation
  • Petr Struna, media / digital
  • Jakub Hodboď, brand / social media
  • Jiří Jón, experience / innovation
  • Jan Bažant, technology / user experience
  • Radka Šubířová, data / user experience

Zdroj: Ogilvy

Agentura dosud měla konzultační jednotku OgilvyRed v USA, Velké Británii, Francii a Latinské Americe. Cílem stratégů a marketérů i teď v Česku bude poradenstvím zvyšovat hodnotu značek a zároveň vymýšlet nový byznys pro ně, a jít přitom nad rámec běžné komunikace a marketingových postupů, které agentura klientům doručuje. Přitom se prezentují jako specialisté na digitální transformace.

„Tam, kde se tradiční poradenské společnosti zaměřují na procesy a systémy založené na cenové efektivitě, my přinášíme kreativní přístup založený na účinných nápadech a transformačních strategiích, které umožní rozvíjet hodnotu zákazníka ve všech fázích obchodního procesu,“ vysvětluje Stefan Siedentopf.