Ogilvy zajistí PR a sítě pro Hobžovy brambůrky

Posty na Facebooku a Instagramu zacílí na různé věkové skupiny, předcházel jim redesign.

Společnost Hobžovy brambůrky PetraLibora Hobžových, tradiční výrobce ze Strážnice, si pro spolupráci v oblasti produktového i korporátního PR a sociálních sítí vybrala agenturu Ogilvy. Spolupráce oficiálně odstartovala 1. července a jejím cílem bude hlavně budování značky jako rodinné firmy vyrábějící kvalitní české brambůrky a příprava komunikačních strategií pro jednotlivé mediální kanály.

„Naším cílem bude ukázat Hobžovy brambůrky jako tradičního lokálního výrobce kvalitních brambůrků, který svou výrobu neustále zdokonaluje v oblasti automatizace, ale i trvalé udržitelnosti. V korporátní komunikaci se postupně zaměříme na různé pohledy na výrobu brambůrků, ať už půjde o technologie, ekologii či posun v profilaci majitelů firmy, bratrů Hobžových, o kousek dál od jejich už mediálně dobře známého příběhu o založení rodinného podniku,“ přiblížil account director Ogilvy Václav Rambousek.

Produktová linka komunikace chce hledat přirozená propojení značky s aktuálními tématy a sezónností, víc využívat znalosti zákaznických preferencí a chystat mediální projekty se zapojením koncových zákazníků.

„Na Facebooku a Instagramu budeme pracovat s obsahem přizpůsobeným různým cílovým skupinám. Chceme udržet zájem stávajících milovníků Hobžových brambůrků, ale také se dostat blíže k mladšímu publiku a aktivně ho zapojit do komunikace. Pro Hobžovy jsme nastavili komunikační cíle, upravili vizuální styl a vytvořili mediální strategii, která nám dovolí smysluplně oslovovat víc různých cílových skupin najednou,“ vysvětluje social director Ogilvy Barbora Šumanská. Komunikace cílená na různé věkové skupiny už aktivně běží mimo jiné na Facebooku.

Redesign vychází z barev, které Hobžovy brambůrky ve své komunikaci používají, a pracuje s moravským folklórním motivem známým z obalu brambůrků. „Folklórním motivům, které jsou pro Hobžovy brambůrky typické, přidáváme texturu, vizuály jsme rozpohybovali a dodali jim modernější pojetí. Majitelé jsou otevření a zakládají si na osobním kontaktu se zákazníkem. To jsme se snažili přenést i do obsahu, a tak se s Petrem a Liborem Hobžovými budou zákazníci potkávat i v prostředí sociálních sítí,“ doplňuje Šumanská.