Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Státní kampaň prevence rakoviny zajistí Ogilvy

Zakázka na roční celostátní komunikaci má hodnotu 30 milionů Kč.

Agentura Ogilvy zvítězila ve výběrovém řízení vyhlášeném ministerstvem zdravotnictví na zajištění celorepublikové informační kampaně zaměřené na podporu programů screeningu nádorů prsu, děložního hrdla a kolorekta v Česku. Kampaň odstartuje v březnu 2014 a potrvá do poloviny roku 2015, její předpokládaná hodnota je 30 milionů Kč.

V rámci této integrované komunikační kampaně budou využita klasická média jako televize, tisk, rozhlas, venkovní nosiče, online a PR, podpoří ji celorepubliková osvětová roadshow, besedy na základních a středních školách či spolupráce s neziskovými organizacemi, které jsou v této oblasti již aktivní.

Kampaň bude zároveň silně propojena s předními odborníky z řad lékařů či známými osobnostmi ze společenského života.