Plzeňský Prazdroj vybral v rámci výběrového řízení vůbec poprvé digitální agenturu pro značku Gambrinus. Stala se jí OgilvyInteractive, jejímž úkolem bude přinášet a realizovat kreativní řešení pro oblast digitálních médií s důrazem na sociální sítě.
Výběrové řízení na digitální agenturu značky Gambrinus probíhalo ve dvou kolech během září a října. Jednalo se o uzavřené výběrové řízení, do kterého byly osloveny agentury Publicis Modem, Symblaze, Nydrle a OgilvyInteractive.
S vítěznou agenturou začne Gambrinus spolupracovat během listopadu. Jejím prvním úkolem bude příprava ucelené digitální strategie pro značku Gambrinus Originál 10° a Gambrinus ochucený s důrazem na sociální média a následně její implementace včetně realizace jednotlivých aktivit.
„Aktivity a visibilita značky Gambrinus a jednotlivých produktů v oblasti digitálních médií a internetu patří k důležitým oblastem našeho marketingu a komunikace se spotřebiteli,“ podotkl Jan Doležel, manažer značky Gambrinus.