V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Matějíček po třinácti letech odchází z Ogilvy

Výkonný ředitel digitální agentury OgilvyOne Pavel Matějíček končí během podzimu.

Pavel Matějíček

Pavel Matějíček

Během podzimu opustí komunikační uskupení Ogilvy šéf digitální agentury OgilvyOne Pavel Matějíček. Deset let byl výkonným ředitelem OgilvyOne, do Ogilvy nastoupil před třinácti let, v roce 2002. Výběr jeho nástupce teď finišuje, oznámila agentura.

Matějíček začínal jako seniorní account manažer v agentuře Ogilvy & Mather. Dříve působil v agenturách McCann-Erikson Prague, BBK Time nebo TBWA Prague. Mezi největší klienty OgilvyOne momentálně patří T-Mobile, ČEZ, IBM nebo Nestlé.