Během podzimu opustí komunikační uskupení Ogilvy šéf digitální agentury OgilvyOne Pavel Matějíček. Deset let byl výkonným ředitelem OgilvyOne, do Ogilvy nastoupil před třinácti let, v roce 2002. Výběr jeho nástupce teď finišuje, oznámila agentura.
Matějíček začínal jako seniorní account manažer v agentuře Ogilvy & Mather. Dříve působil v agenturách McCann-Erikson Prague, BBK Time nebo TBWA Prague. Mezi největší klienty OgilvyOne momentálně patří T-Mobile, ČEZ, IBM nebo Nestlé.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden