
Oliver Fecko
Italské online tržiště Everli má nového marketingového manažera pro český a slovenský trh. Stal se jím Oliver Fecko, který posledních šest let působil v Amsterdamu na pozici globálního manažera pro Philips, kde měl na starost mimo jiné i řízení značky Saeco. Everli vzniklo v roce 2014, sídlí v Miláně a pobočky má ve Veroně, Varšavě, Lyonu a Praze. Pracuje pro ně přes 300 lidí. Má partnerství s víc než stovkou obchodníků a producentů rychloobrátkového zboží, nákupy a rozvozem obsluhuje přes stovku měst (60 v Itálii, 20 v Polsku, 16 v Česku a 10 ve Francii).

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku