Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Olympijská Czech Team TV využije tituly CNC

Mediální dům Czech News Center i agentury WPP pomohou promovat letní hry v Tokiu.

Tomáš Houska

Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského výboru. Foto: Michaela Szkanderová

Český olympijský výbor se u příležitosti nadcházející letní olympiády v Tokiu, odložené vinou covidu z loňska, spojil s mediálním domem Czech News Center a agenturní skupinou WPP. Společný cílem je přinést digitální obsah ze zákulisí letních her. Zapojit se mají jak digitální, tak printové tituly Czech News Center a s využitím technologie Mall.tv pak vznikne Czech Team TV coby olympijská internetová televize.

„Olympijské hry fascinují nejen sportovní fanoušky, jedná se o celospolečenský fenomén, proto jsme pro tento projekt hledali mediální dům se silnou pozicí v digitálu, který nám pomůže zasáhnout cílové skupiny napříč společností. Vybrali jsme si Czech News Center. Vlastní nejčtenější sportovní deník [deník Sport je jako jediný z 10 tuzemských deníků zaměřený na sport - pozn. red.], ale také desítky jiných printových a hlavně digitálních titulů,“ vysvětluje Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského výboru. „Sportovní přenosy z olympijských her Tokio 2020 budou vysílat generální mediální partneři Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál, naším cílem je obsah doplňovat a dál propojovat. Tvoříme tak primárně pro internet, zapojujeme osobnosti nejen ze sportu a pomocí nových formátů chceme vtáhnout fanoušky doprostřed dění.“

„Ideálně ukážeme na Czech Team TV Lukáše Krpálka pár hodin před závodem, pak bude celý národ sledovat jeho výkony v přímém přenosu na České televizi případně v Českém rozhlase, aby druhý den sledoval záznam z oslavy v Českém domě na iSport.cz. Technologicky, produkčně i dramaturgicky nám pomáhá Mall.tv.“ Vlastní obsah na web a sociální sítě Český olympijský výbor produkuje už šest let, videa z olympiád v Riu a Koreji ocenili fanoušci i odborníci. K Tokiu teď ve spolupráci s Mall.tv vznikají koncepty nových pořadů, kromě zpravodajství. Kromě Czech Team TV se obsah dostane do deníku Sport, na jeho web iSport.cz a také na sociální sítě.

Na celém letošním projektu se podílí rovněž tuzemská divize globální agenturní skupiny WPP. Ta se chce postarat o dopad a efektivitu mediálních rozpočtů svých klientů, tedy sponzorů olympiády, respektive výboru a jednotlivých sportovců. Czech News Center momentálně investuje miliony do vlastní digitální inzertní platformy. Speciálně pro letní olympiádu chystá i nové nestandardní reklamní pozice.

„Na projektu se budou podílet naše agentury, které mají ve svém portfoliu konkrétního klienta. Na jedné straně se tak může jednat o spolutvorbu obsahu, například v případě VMLY&R nebo Ogilvy. Na straně druhé půjde o mediální agentury ze skupiny GroupM, které projekt vhodně zakomponují do komunikačních strategií. GroupM bude zároveň pro Czech Team TV zajišťovat online i offline podporu,“ přiblížil country manager WPP David Lhota.